Termeni si conditii
Urmatorii termeni si conditii se vor aplica tuturor rezervarilor, indiferent cum au fost efectuate (prin site-ul propriu, email, telefonic, agent de turism sisteme sau motoare de rezervari). Va rugam sa va alocati timp sa le cititi inainte de a efectua o rezervare. Va rugam sa acordati atentie politicii de plata si de anulare inainte de a rezerva, la fel de bine ca tuturor termenilor si conditiilor din acest document. In acesti termeni si conditii, urmatoarele cuvinte scrise ingrosat vor insemna:
„Acordul” inseamna confirmarea rezervarii impreuna cu acesti termeni si conditii;
„Oaspete” inseamna persoana ce urmeaza a fi /sau care este deja cazata in hotel;
„Hotelul” inseamna Hotel Iri – Busteni
„Termeni si conditii” inseamna termenii si conditiile stipulate in acest acord.
Semnand fisa de cazare si/sau consimtamantul dat online prin efectuarea unei/mai multor rezervari, oaspetele confirma ca a fost informat depre politica de aplicare a termenilor si conditiilor.
PROCEDURI DE REZERVARE
Rezervarile trebuie efectuate in avans. Tarifarile pentru cazare se vor baza pe disponibiliatatea de la data ofertarii.
Oaspetii vor primi o confirmare a rezervarii, prin e-mail, o data ce rezervarea a fost securizata (preautorizare card credit, plata prin banca, cash la receptie sau plata card la receptie) printr-un depozit sau un voucher de calatorie (pentru toate rezervarile efectuate printr-un agent de turism sau un tour-operator.
TAXE, DEPOZIT SI PLATA
Metoda de plata depinde de alegerea tipului rezervarii, iar termenii de plata respectivi pot varia in functie de rezervare.
Oaspetele trebuie sa plateasca minim o noapte din sejur-ul dorit inainte de si/sau la sosirea la hotel, cat si pentru celelalte costuri sau cerinte solicitate hotelului in numerar sau cu card bancar, sau prin preautorizarea unui card bancar. Daca depozitul a fost deja platit pentru a garanta rezervarea, oaspetele va plati diferenta pana la suma totala de plata in momentul sosirii la hotel. Costurile actuale vor fi platite doar in moneda locala a hotelului (lei/ron). Monedele de ofertare alternative sunt doar indicative si vor fi bazate pe rata interna de schimb a hotelului, si sunt supuse fluctuatiilor bancare.
Oaspetele are obligatia de a plati in concordanta cu tariful agreat pentru cazare cat si pentru extra serviciile agreate conform ofertarii, cel mai tarziu in ultima zi de sedere pe baza prezentarii contului, impreuna cu dovada depozitului oferita initial de oaspete.
In situatia in care cardul de credit oferit de oaspete spre garantare nu are suficiente fonduri pentru acoperirea rezervarii, atunci rezervarea va fi considerata invalida si va fi anulata. Aceasi situatie de anulare se aplica si in situatia in care oaspetele detine o carte de credit cu o data invalida de expirare sau care exprira inainte de ziua de sosire in hotel.
Prin efectuarea rezervarii, oaspetele isi da acordul hotelului de a retrage suma de anulare a rezervarii din cardul de credit folosit pentru garantare, asa cum este mentionat mai sus.
Rezervarile trebuie sa fie garantate prin plata costurilor de cazare sau prin vouchere de calatorie (pentru rezervarile efectuate prin agentii de turism sau tour operatori). Plata poate fi facuta prin transfer de bani electronic (in contul bancar mentionat pe factura proforma) sau prin card de credit.
In situatia in care oaspetele nu plateste sau nu poate prezenta un voucher de calatorie la momentul solicitat, hotelul poate trata rezervarea ca si cum a fost anulata fara alte atentionari.
ANULARI SI NEPREZENTARI
Anularile asupra oricarei rezervari trebuie efectuate in felul urmator:
- Anularea este gratuita inainte cu 60 zile de la rezervare si se ramburseaza suma achitata (avansul);
- Anularea intre 30-60 zile se percepe 20% penalizare din suma incasata;
- Anularea in mai putin de 30 zile -100% penalizare.
- Nu se pot rambursa sumele incasate prin carduri de vacanta
Toate camerele care au fost confirmate ca rezervate vor fi pastrate pentru prima noapte a datei programate de sosire, timp in care hotelul le poate inchiria fara alte anuntari in prealabil, in situatia in care nu a fost facuta o informare asupra sosirii tarzii.
MODIFICARI ASUPRA REZERVARILOR
Modificarile survenite in urma oricaror rezervari trebuie efectuate in scris. Nicio modificare nu va fi garantata pana in momentul primirii in scris de catre hotel. Tarifele survenite in urma modificarilor pot varia, in functie de natura schimbarii, cat si de disponibilitatea in momentul modificarii aduse rezervarilor.
POLITICI DE CHECK IN (cazare) SI DE CHECK OUT (decazare)
Check In: 15:00-20:00
Check Out: 08:00 – 11:00
Hotelul este indreptatit sa cazeze un oaspete sau sa primeasca un vizitator doar daca se supun acestor termeni si conditii. La sosirea la receptia hotelului, oaspetele va prezenta un document care sa ii demonstreze identitatea (carte de identiate, pasaport, permis de conducere) angajatului hotelului prezent la receptie.
DETERIOARAREA, DISTRUGEREA SAU INSUSIREA BUNURILOR HOTELULUI
Oaspetele va fi direct raspunzator pentru orice prejudiciu adus camerei sau spatiilor publice din hotel asupra oricarui mobilier, aparatura electronica, obiecte sanitare, pardoselii, finisajului sau oricarui accesoriu prin actul produs de sine, invitatii sai, subcontractori sau musafiri.
Daca aceste deteriorari/distrugeri vor fi obervate dupa plecarea oaspetelui (fara ca acesta sa fi anuntat hotelul in prealabil), hotelul isi rezerva dreptul de a recupera valoarea prejudiciului taxand cardul de credit al oaspetelui, oferit drept garantie.
Hotelul isi rezerva dreptul de a incasa contravaloarea oricarui obiect insusit de catre oaspete din hotel. Taxa va acoperi toate costurile de inlocuire a obiectului disparut.
Hotelul isi rezerva dreptul de a actiona asupra oricarui oaspete care incearca sa blocheze si care deterioareaza orice echipament folosit pentru detectarea si/sau stingerea de fum sau incendiu (detectoarele din camere si din spatiile publice, extinctoarele si/sau hidrantii).
Oaspetii care aduc astfel de prejudicii vor fi taxati cu orice cost survenit hotelului in urma actiunii lor, si pot fi indrumati sa paraseasca hotelul.
In situatia in care se observa aceste prejudicii dupa decazarea oaspetelui, acestuia ii va fi retrasa suma de bani de pe cardul de credit furnizat pentru garantare.
OBIECTE PIERDUTE/UITATE
In situatia in care personalul hotelului gaseste un obiect personal pierdut sau uitat de catre oaspete, hotelul va pastra acel obiect timp de maxim 3 (trei) luni de la data de plecare a oaspetelui, timp dupa care hotelul va trata acel obiect la discretia proprie.
FARA DISCRIMINARI
Face parte din politica hotelului sa nu discrimineze oamenii in functie de rasa, culoare, nationalitate, sex, statut marital sau social, varsta, origini etnice sau persoane cu dizabilitati si, ca o gazda responsabila, stim ca avem datoria de a ne proteja atat oaspetii si invitatii lor, cat si personalul de un comportament neadecvat. Oaspetele, invitatii sai, musafirii si subcontractorii cu care intra in legatura sau (pe) care ii reprezinta au obligatia sa adere acestei politici, iar managerul hotelului poate decide daca persoanele care nu au respectat aceasta politica mai pot ramane sau nu in hotel.
POLITICA DE OCUPARE A CAMERELOR
Oaspetilor care isi modifica rezervarile deja confirmate le solicitam sa anunte hotelul inainte de sosirea planificata, asa cum este mentionat in politica de anulare de mai jos, pentru evitarea unor penalizari totale a serviciilor deja rezervate si confirmate.
Numarul de oaspeti care va fi cazat in orice camera va fi strict limitat, conform rezervarii, si sub nicio circumstanta nu poate depasi cifra 2 (doi). Limitarile au fost stabilite pentru sanatatea, siguranta, confortul oaspetilor, cat si pentru designul si pentru motive operationale ale hotelului.
Oaspetele este de acord ca daca numarul de ocupanti al uneia sau mai multor camere este mai mare decat cel din rezervarea confirmata, hotelul nu va fi facut responsabil si nici nu va accepta mai multe persoane in conditiile respectivei rezervari.
Pentru prevenirea oricaror neintelegeri la cazare (check in) va rugam sa rezervati cu atentie si sa ne transmiteti informatiile reale asupra rezervarii, in care sa apara clar notate datele de cazare, tariful cat si numarul de oaspeti. Intotdeauna vom incerca sa intampinam schimbarile, nevoile si cererile oaspetilor nostri, insa nu vom fi responsabili pentru cererile pe care nu le putem onora in urma unei rezervari efectuate gresit.
In situatia in care oaspetele nu va putea fi cazat datorita unei dispute aparute referitor la rezervarea confirmata si in neconcordanta cu numarul de persoane sosite la cazare, precum si in situatia prezentarii la cazare cu copii mai mici de 14 ani impliniti, rezervarea va fi tratata ca „neprezentare” si nu va fi restituita contravaloarea serviciilor platite.
PERSOANE CU DIZABILITATI
Hotel Iri poate caza persoane cu dizabilitati la parterul hotelului, la etajele superioare nu se poate caza datorita lipsei liftului.
ANIMALE DE COMPANIE
Cu exceptia cainilor de talie mica, animalele de companie mari nu sunt permise in cadrul hotelului.
POLITICA DE NEFUMATORI SI FOC APRINS
Prin fumat se intelegere folosirea/aprindrea oricarui tip de tigari: traditionala, iqos, glo, tigara electronica, vapo, tigari de foi, narghilea samd.
Fumatul de este strict interzis in toate camerele cat si in toate spatiile publice din interiorul hotelului, inclusiv culoarele, scarile, sala de conferinta, baile, si zona de receptie precum si tot parterul hotelului. Fumatul este de asemenea interzis in imediata apropiere a intrarii in hotel. Fumatul este permis doar in exteriorul hotelului sau pe balcon, in zona publica special destinata.
RASPUNDERE CONTRACTUALA
Toti termenii si conditiile subintelese prin statutul juridic sau dreptul comun sunt exclusi din prezentul document.
Hotelul nu este raspunzator in cazul pierderii sau deteriorarii obiectelor personale ale oaspetilor sau ale invitatilor oaspetilor. Raspunderea hotelului este limitata in concordanta cu reglementarile legale, si aplicabila strict valorii prezentului acord.
Hotelul nu este raspunzator pentru deteriorarea sau disparitia obiectelor personale ale oaspetilor, in urma interactiunii acestora cu alte persoane in afara personalului hotelier sau invitati/vizitatori ai oaspetilor, pe parcursul sederii.
Hotelul recomanda oaspetilor sa se asigure ca, pe intreaga perioada in care acestia nu se afla in camera de hotel, usa catre camera este inchisa, in caz contrar hotelul nu isi asuma raspunderea pentru disparitia obiectelor personale. Oaspetilor le este recomandat sa aiba incheiata o asigurare de calatorie care sa acopere costurile eventualelor evenimente precum pierderea bagajelor, obiectelor personale, sau banilor.
Oaspetele este direct responsabil de orice deteriorare cauzata in interiorul hotelului si in special a camerei de hotel, incluzand finisajele, mobilierul, decoratiunile, obiectele sanitare, lenjeriilor, prosoapelor si/sau halatelor, echipamentele si sistemele electronice din camera. Orice deteriorare de orice natura a obiectelor mobile si imobile facuta intentionat sau din neglijenta oaspetilor, sau a invitatilor/vizitatorilor acestora va fi penalizata corespunzator, oaspetele achitand contravaloarea bunurilor deteriorate, a costurilor de reparatie/inlocuire si dupa caz, a pagubelor indirecte cauzate hotelului, in cazul in care acesta se afla in incapacitatea de a oferi spre cazare camera.
FORTA MAJORA
Hotel Iri nu va incalca termenii si conditiile acestui acord daca nu va putea onora serviciile descrise mai sus, si va avea dreptul sa anuleze o rezervare daca nu mai este capabil sa ofere servicii de cazare, datorita uneia sau mai multora dintre urmatoarele circumstante:
1.oricare dintre partile hotelului este inchisa datorita incendiului, alterarii, deteriorarii sau redecorarii la ordinul unei autoritati publice pentru orice motiv, altul decat cel decis de hotel.
2. in imposibilitatea alimentarii hotelului cu gaz, electricitate sau apa venita din exteriorul hotelului.
3.Hotelul nu poate sa onoreze o rezervare, ca rezulat al unei actiuni industriale a personalului propriu sau a unuia dintre furnizori.
4.Incendiul, explozia, grevele sau mtingurile spontane, furtuna, vijelia, fulgerarea, inundatiile, canalizarea infundata care refuleaza, cutremurele sau urmarile oricareia dintre acestea duc la imposibiliattea hotelului de a isi oferi serviciile.
5. Hotelul sau orice parte a acestuia este desemnat pentru utilizare alternativă daca oricare unul dintre evenimentele enumerate mai sus se va produce.
ANULARILE FACUTE DE HOTEL
Hotelul poate anula orice rezervare imediat dupa ce un oaspete intarzie plata conform termenilor si conditiilor din momentul rezervarii sau daca un oaspete devine insolvabil sau are un administrator numit in afacerile sale care a devenit insolvabil sau daca oaspetele incalca oricare dintre clauzele stipulate in termenii si conditiile de mai sus, iar atunci isi va folosi eforturile sale rezonabile pentru a oferi oaspetilor facilități alternative la un alt hotel similar sau cu un standard comparabil, cu condiția ca aceste facilități să fie disponibile.
TRANSFERURILE DE LA/CATRE AEROPORT SI TURURILE
Transferurile de la/catre aeroport si tururile pot fi rezervate fie pe pagina noastra de internet, fie prin email, prin agentul de turism sau turoperator sau direct la receptie.
Plata pentru aceste servicii se va putea face in avans, la check in sau la compania operatoare de tururi, in cazul in care alegeti acest din urma serviciu.
CONDITII SI INFORMARI GENERALE
Din motive de securitate, un sistem de supraveghere video este activ in exteriorul cladirii cat si in spatiile publice din interior. Folosirea inregistrarilor este facuta in mod regulat prin aplicarea legii de protectie a datelor personale.
Personalul hotelului nu este autorizat sa faca uz de aceste inregistrari si nici sa le puna la dispozitia unor terti, cu exceptia solicitariii in scris primita de la organele de politie, dupa legitimare.
Hotel Iri își rezervă dreptul de a deduce orice sumă datorată de către oaspete, iar exercitarea acestui drept nu aduce atingere niciunui alt drept pe care hotelul îl poate avea în temeiul prezentului acord sau al legii.
Acordul va fi interpretat în conformitate cu legislația română, iar oaspetele este de acord să se supună jurisdicției instanțelor din București, România.
Nici o modificare a prezentului acord nu este valabilă decât dacă este facuta în scris și semnată de fiecare dintre părți sau în numele acesteia.
Neprezentarea sau orice întârziere în exercitarea oricărui drept sau remediu prevăzut în prezentul acord prin lege către Hotel Iri – Bușteni nu constituie o renunțare la acest (sau orice altceva) drept sau remediere și nici nu va împiedica sau restricționa exercitarea în continuare a acelui (sau altui) drept sau remediere.
PARERI, SUGESTII & RECLAMAȚII
Suntem bucuroși să primim informațiile dvs., pe care sunteți de acord ca Hotel Iri le poate utiliza gratuit pentru a reproduce, dezvălui și / sau distribui fără limitare și pentru orice scop, inclusiv opiniile, recomandările și experientele dumneavostra . Vă asigurăm că suntem foarte deschisi si doritori sa solutionam orice reclamație/sugestie cu privire la rezervări, anulări, restituiri solicitate etc. dacă reclamația a fost primită în termen de maxim 3 zile de la producerea evenimentului care a dat naștere reclamației/sugestiei.
În cazul în care un oaspete are o plângere în timpul șederii sale la hotel, acesta trebuie să îl aducă la cunoștința personalului hotelului cât mai curând posibil pentru a permite managerului hotelului să se ocupe de această problemă pe durata șederii dvs.